They claim it’s working now. Please try logging in again.i cant log in,it says failure kod 100,what does that mean,how do i solve it?
Yes, now its working fineThey claim it’s working now. Please try logging in again.
J'ai le même problème, de plus j'ai réactivé mon abonnement à tivimate qui court jusqu'en décembre 2021. Pour une raison que j'ignore, je suis bloqué temporaire. Quelqu'un peut il me renseigner. MerciYes, now its working fine
pas de reponse a cette adresseessayez d'envoyer un e-mail au développeur à:
mailto: [email protected]
Avez-vous envoyé un e-mail expliquant les problèmes que vous rencontriez?Merci
Crystalblue6161 du Québec Canada
OUI J'ENVOIE UN EMAIL ET TOUJOURS PAS DE NOUVELLES GRÂCE À VOUSAvez-vous envoyé un e-mail expliquant les problèmes que vous rencontriez?
désolé pour la traduction google ...OUI J'ENVOIE UN EMAIL ET TOUJOURS PAS DE NOUVELLES GRÂCE À VOUS
Just tried, I’m using blue stacks of my Windows PC. I just logged out and log back in, it still doesn’t work. The companion app doesn’t give you too many options, I’ll let you log out and log in but nothing muchWhen using an Amazon device, you need to go thru TiviMate Companion from the Google Play Store. Download the Companion app..create an account (remember your credentials). Then logout and log back in on the Companion app. Make sure it verifies you have Premium purchased. Then log into Premium on your FireStick with the credentials you used in the Companion app.